Varför är det lättare att förlåta en främling men inte någon du älskar,

Slutade såå tidigt i dag skönnnnnt!
Två lektioner sen slut, slutade 11,20 så det var super skönt men sissta lektionen var så jobbig och så onödig. Vissa är i sin egna värld andra ligger och halv sover och andra de sitter och snackar skit med grannen. Men läraren maler på om gammla egypten och olika sorter lera och jag vet inte vad fattar inte ens vad denna lektion har för ämne, typ allt i ett?

Var på stan ett tag efter skolan sen hemåt satte mig i soffan med en hel glass pytt och moffar samtidigt som jag snackar med Raringen Rebecca i tellefon. Han inte träffa henne så mycket innan hon lämnade mig så pratade på i ca en timma sen kallade plikten på henne. Så nu hamnade jag här för att ... ja blogga.
Hade tänk kaffe med Kim men han är seg som jag vet inte vad så det blir en sen kaffe men men. Ska bli skoj ett tag sen. Ska försöka lägga mig så tidigt som möjligt för jag är alltid så sjukt trött på mornarna men vi vet ju allihoppa att det INTE kommer hända, jag kommer kanske hem tidigt eller lättare är hemma hela kvällen men ändå.. sent senare och jätte sent.

Jag håller på och bockar av vilka serier jag har kollat klart på nu, jag är (har blivit undersommaren) fet TV-serie nörd.  Mend en ultimata serien genom tiderna är *trummor* VÄNNER! BÄST bäst bäst!
Serien just nu är Ghost Wisperer, mycket bra.

Så här såg jag ut på i skolan, så road?













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0