you are so fucking pathetic that one can not help but laugh at your ugly face,

Fyfan va less jag bliiir!

Allt är så tråkigt och ALLA är så tråkiga. Det är ingen som vill göra någonting men ändå sitter alla och beklagar sig över hur tråkigt allt är. Det är väl värre om du vill göra saker och kommer på saker att göra men ingen har orken eller lusten att göra dom, man bha va?
Hösten suger, äckeltuna suger, folket suger, alla suger....
Jag vill bara åka iväg om det är någon bara NÅGON som kan tänka sig åka med mig, imorgon? Nästa vecka? om två veckor? jag är på! LÄTT LÄTT LÄTT!

Nu ska jag åka till tunapark och tröst shoppa kläder (som jag förmodligen kommer lämna tillbaka i morgon) en sväng förbi sara?,  en kurva in på affären för glass hem ta på mig mina nya kläder, äta min glass och sen dö!


SUG KUK! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0