alltihoppa är bara så upp och ner men ändå kan jag inte låta bli att le åt det olyckliga och tänka " snart är det allafall över",

Ja, känner mig ganska så sliten efter de dagarna som varit och har inte orkat göra så mycket. Kom till skolan i ett mindre bra tillstånd i morse och nu undre kvällen har min röst försvunnit mer och mer.
Vi sa på kryssningen att det som händer på kryssningen stannar på kryssningen. Och lika bra det alltså för allas skulle. Så mycket sjukt så mycket galet och sett och hört det mesta nu. Men någonting jag bara måste delge mig för det va så sjukt kul.
Vi sitter då alltså i hytten dagen efter (söndag) och snackar några brudar jag sitter och dricker mina öl, liksom nånstop för mig. Hytt dörren var allfal öppen och helt f´plötsligt mitt från ingen stan så stannar det upp en kille i öppningen helt jävla naken. Ja alltså kuken vistas runt och så säger han "HEJ!" och ler jätte mycket sen går han vidare och efter honom springer det två små brudar som jag inte kan förstå hur ihelvete de hamnade på kryssningen liksom. Men det var bara så sjukt komiskt för inge var berädd och när han stod där så inge reagera heller alla bara kollade på kuken som förblindade och ingen säger någonting förens han är borta, minns inte vem som sa det men allafall "Var han naken?"
Haha så galet klockrent.
Idag efter skolan så gjorde jag ett försök att piggna till satt på WY ett tag och snackade bajs liksom men kände mig så jävla B så ville bara hem. Matilda hängde med mig hem slutade med att vi satt hela kvällen och bara degade i min säng och pratade om allt från himmel till jord. Grymt kul.
Nu ska jag ta mig en knäckemacka slå på någonting att kolla på kanske även ta mig ett glas Oboy´ med is. FYFAN VA GÖTT

Kommentarer
Postat av: småbruden

haha!

jo vi kom in på kryssningen eftersom vi är 91:or som alla andra ;)

Dessutom sprang vi efter honom eftersom det är en väldigt bra kompis som vi gjorde ett vad med. Om ni tyckte att det var kul kanske du kan tänka dig hur kul vi tyckte att det var!



Och om jag ska gå efter vad han berättade för oss andra om dig, för du är "bröstpiercingen" antar jag. så kan jag ju tycka att det är du som är "småbruden", men det kanske bara är jag.



Ha det bra tjejen!

2010-04-20 @ 19:07:37
Postat av: F

Haha, fyfan. Klart jag kan fatta att ni tyckte det var roligare än oss. Tyckte det var så jävla klockrent och härligt att han bjuder på sig själv.



Vi kan tycka att varandra är små så ;)



Ha det bra själv!

2010-04-20 @ 20:25:22
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Grann

Haha, var det inte du som tjatade om att du redan sett hans kuk ? har för mig att det var samma "kille" du gick iväg och tänkte ligga med några timmar tidigare..

2010-04-21 @ 18:45:41
Postat av: F

Har väl inte sagt att jag inte sett den innan?



DÅ har du för dig fel

2010-04-21 @ 22:40:41
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Grann

Okei, då var det väl fler som sprang nakna och väldigt lika vid våra hytter heh

2010-04-22 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0