det handlar om att ge för att få,

Valborg då!

Kom just hem efter en stressig dag på praktiken inte alls på humör har fucking PMS, dålig hårdag, stressat humör och pappas cykel. Då kanske man undrar vaddå pappas cykel, men så var det att det var några äckliga horunga som snodde min cykel för snart ett år sen och jag har inte köpt nu pga att jag aldrig cyklar nästan, men ikväll så ska jag då cykla på pappas cykel. Den är obekväm som inihelvete!

Men nu ska jag jag fixa mig göra mig i ordning, mötta alexandra och cykla / gå till sara. Vi ska börja drickamedans vi traskar så hinner vi med att sncaka lite skit hon och jag och sen bli lite lulliga, *blink blink*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0