du är full av sikt, precis som innan, skillnaden nu är att jag vet det,

Sitter i skolan nu på naturkunskapslektionen, ensam eller ensam och ensam men ingen annan från klassen har denna lektion så det är så sjukt segt plus ligger lite efter. MEn ORKAR ICKE!

Så sjukt segt, men ett plus är att våran "orginal" lärare är till baka efter nästan ett halv års sjukskrivning. Vikarien som va hatt under den tiden har vart så sjukt dålig att jag nästan spydde på henne. Hon kunde inte lära ut för fem öre och var bara så sjukt jobbig! Skönt att slipppa den feta kärringen.

SOm jag sa i tidigare inlägg så skippade jag första lektionen  så gick jag till samhällen och där gjorde vi ingenting. Vi satt och diskuterade det som man pratar om nu typ. Inge vidare, sen var vi även bara 6 stycken på lektioner så vart inte så mycket gjort inte okej. Så dagen känns ganska så meningslös just´nu, skkulle vara mer nödvändig om jag gjorde någonting  nu i dags läget men det gör jag ju inte men jag vet helelr inte vad jag ska göra eftersomjag inte var på förra lektionen heller.  Får  bli FB tills jags lutar nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0