Du är inte klok i huvudet, det jag bröt med dig för är det första du tar upp,

Sitter och kollar runt lite på FB och BDB ( ja, jag har kvar den) och jag är så sjukt förbannad på en sak och sjukt sugen på en annan man kan ju berätta en sak i taget va?

  • JA, det var igår jag fuckade mitt hår mer och mer. För några veckor sedan hade vi en färg kurs och då hade vi självklart en kursledare där. Så eftersom jag vill bli blond igen så har jag kämpat ett EX antal gånger jag frågade då kursledaren vad jag skulle göra för att få mitt hår till en 9G (en variant av blond) och hon säger lägg in den här.... och nu är  mitt hår FUCKT UP vill bara klippa av mig allt och typ DÖ!!! Så arg på mitt håt på mig själv att jag tog bort mitt blonda (jag vet ju hur jag är jag trivs bäst som blond men sen blir jag uttråkad eller på dåligt humör, nästa gång LÅT MIG inte komma i närheten av färg när jag är antingen uttråkad eller på dåligt humör).
  • Sen någonting anat, jag är super sugen på att perca mig. Vet inte varför eller så men är baara så sugen, kanske istället för att tatuera mig som hela Eskilstuna gör nu. Jag vill ta hål i näsan, vet att det inte är så "poppis" nu eller så men har alltid gillat och så men jag tror att det är min nålforbi som hindrar mig. Sist jag tog hål så svimma jag... inte okej. MEn super fint med en liten liten pärla ju...
    Troligen kommer jag inte göra det men drömma kan man. HIHI!!
NU ska jag sova...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt dedär med hår.. hört att sverigedemokraterna rekryterar...

2010-04-14 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0