fuck life, just live it,

Vet inte vad jag ska säga om kvällen mer än super duper trevlig. Åkte till Rebzz för att hänga med  henne, Sofa och Claudia. Vi satt och snackade skit och smide ondskefulla planer. Fan va kul.
Jätte trevligt och jätte mysigt, Rebeccas maskot är allt annat än ful. Ville bara krama sönder den.
NU är jag hemma sitter i bara mässingen ska snart hoppa in i duschen sen lägga mig si soffan kolla fall tven har någonting att erbjuda annars blir det det vanliga, Oboý och vänner. Borde nog ta en paus från den serien tycker man nog, men kan bara inte få nog av den äckligt härliga serien, dyrkar den som om den vore min bibel. Men för mig är det en serie om hur äkta vänner SKA vara.
Ärlighet
Glädje
Trygghet
Gemenskap
Alla lika men så olika
och så mycket mer...
Men samtidigt så ger den så mycket gap garv så det nästan är skadligt. Jag är inte den som skrattar åt filmer eller liknande, ytterst sällan men vänner (Friends) DÖDA va kul.
En vacker dag ska jag köpa mig alla säsonger!!!!!  Ett mål i mitt liv, haha jävla offer. Men fuck THAT!














ELLER!?!?!?




(vet att bilderna är fuckade men klockan och inte 
lusten att matcha alla)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0