idag var det inte fullt så jobbigt som i natt,

Nu kommer pollen fram och i omed det min äckliga pollenallergi. Så nu är min näsa snuvig som fan, mina ögon kliar och är lite halv svullna och jag nyser ca 10 gånger i halvtimmen. Så sjukt jobbigt och i natt nös jag som en galning alltså, sinnes. Så på de viset är det bra att det regnar så att allt pollen åker till marken. Hehe, för att vara ego så kan det gärna regna i mrogn också, har ändå skola från halv nio till halv sex och brukar inte så mycket frisk luft då. Vi är nämligen på frisör och lunchen är den ända utsata tiden då vi ska ha rast.
.
.
Tycker det är jätte jobbigt med torsdagar, vi går skit länge brukar ha ytterst korta raster lite då och då och jag tycker att det blir lite enformigt. Vist är det bra med små rasten men jag behöver allafall en lång rast på dagen och inte fyra korta.
Brukar ha, 30 mins lunch vid 12,00 typ sen på efter middagen brukar vi ha en eller två  på tio min. Kanske det passar för andra men jag behöver allafall en lite längre rast där jag kan koppla ifrån ett tag. Blir lite halv stressigt vid lunchen eftersom jag inte äter så snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0