Känner mig så jävla besviken,

Jag har haft en känsla i magen på den senare tiden som jag inte har kunnat placera men nu vet jag vad det är...
Jag trodde det var ilska men jag har suttit och vänt ut och in på mitt inre, på mina känslor och nu vet jag vad det är besvikelse. 
Besvikelse över personer som jag hade så höga tankar om, som nu inte visade sig vara värda den tid jag givit, det känslor jag lagt eller mitt agremang. Känner mig sviken när jag kanske inte borde, börjar ifrågasätta mig själv när jag vet att det inte är så. Men känslan kommer jag inte undan. Jag kommer in lyfta ett finger för dessa personer igen..





Kommentarer
Postat av: Goranaida

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-03-31 @ 08:30:12
URL: http://goranaida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0