längtar tillbaka fast det är så nära slutet,

försov mig i morse bestämde mig så för att försova mig lite till men slutade med att jag täckte "fuck this day jag ska fan sova " så nu sitter jag här.
.
OMG kan ni fatta att det fucking snöade i dag kul liksom. Det var ju inte lite deprimerande. Men nu har det allafall slutat och vi får be till gud att det inte ska komma en j'ävla droppe till för då kommer jag dö! Visserligen har snöandet gått över till regn men ingen här kan ju säga att det inte är bättre att det regnar än snöar.
Men kolla kul tjej fyller några meningar med tråkigt snack om snö och regn. väder?
.
Ikväll ska jag åka och klippa en familj som bor i t T-hälla, det är en arbetskamrat till pappa ska faktist bli skit kul. Har klippt de en gång tidigare och morsan i familjen är så snäll och trevlig. LIte nervös över att jag inte ska hitta dit nu, var ju innan jul jag var där sist och då såg det lite annorlunda ut, det var snö. Det var i ett villa område och jag tycker att alla villa områden ser lika dana ut förtom Odlaren, där jag själv bor.  SPECIELLT hagnestahill OMG fyfan, vet inte hur många gånger jag åkt vilse där och både cyklat och åkt moppe vilse där. Jobbigaste området i E-tuna!!!!!!
.
NU ska jag ta mig ett bad, tända lite ljus, lyssna på musik i ett par timmar innan jag går upp och gör mig i ordning...
För att vara gymnastikskor så var de gryyyma, skulle jag kunna ha, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0