Livet är hårt och orättvist,

Idag har det vart en liten turist dag för Matilda i Eskilstuna, jag har visat henne runt lite hur stan ser ut, vilsta skogsängen. skogstorp, lagersberg osv bara för tids fördriv. men hann även med lite annat smått och gott, tunnapark fynda lite ska visa det sen,  mina ÄLSKADE student skor har nu kommit och ska till köpas på fredag elelr i morgon, slagsta galss och lite MC D hann vi även med, kaffe hos kim, fika på stan med Alibalich också. Efter det släppte jag av Alaa hos sig Matilda hos sig och mig själv hos Jocke, stannade där ett tag tog en kaffe och några cigg, Olle var som vanligt där men även LG, mycket roligt inte sett den kraken på ett par månader.

Tog lite bilder och filmer, Bilder här filmer nooo

parkering?

MUMMS!



fika

GANGSTERS!

Du är min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0