overkligt men så galet kul,

Asså galet var Sverige är litet.
  1. Möter en kille som är från Eslöv i Eskilstuna för ett tag sen, samma lilla stand somJessica bor i nu. Några/ någon vecka senare av ren slump går han in och klipper sig i hennes salong där hon har praktik och det slutar med att hon köper hans lägen het. Asså vad är oddsen?

  2. Jag och Matilda sitter på WY och fikar då vandrar det förbi en tjej som är från Avesta (viserligen så visade det sig att hon flyttat hit men ändå?)

  3. Jag och Matilda sitter och klickar runt på olika bloggar och hittar detta på Jacki Farms blogg



  4. Vidare jag och Matilda sitter och söker runt på bloggar så hittar vi på Kissies blogg bilder där hon tydligen har festat med några från Avesta som hon tydligen visste vila det var.

  5. Vill jag ens nämna ;)
Galet! fattar inte men aja.
NU ska jag äta PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0