pokerface,

Dagen har ju vart som den varit ska inte klaga stressig, fick springa halva stan för att hinna med bussen. Men lyckades så...

Mitt humör har inte varit bra idag brist på sömn, förståelse och respekt. Men det finns självklart både nackdelar och fördelar med dagen. Inte för att jag tänker gå in på detaljer men så ligger det till alltså. 

I morgon är det valborg, mitt humör av taggning inför det har gått upp och ner, känslan är om det blir lyckat ligger i 
- Vädret
- Om det går OK på praktiken
- En bar fylla, inte sne fylla
- Stämning
- Och självklart om jag kommer behöva stressa efter praktiken så blir jag lite "sne", har enbart stressat i veckan känns det som, fast ändå inte

generellt så har veckan varit god mot mig men kan ju inte säga annat än humör svängningar!


Ikväll så har det vart så mycket fram och tillbaka, det är allafall kul att vissa ställer upp och hjälper. 
Blev en kväll till hos Jocke, tillsammans men Jocke, Olle och Kim och så själv klart mig själv. Det blev snack, kaffe, cigg och TV-spel. Och nu för första gången sen ett år tillbaka lät Jocke mig spela. 
Han förbjöd mig efter sist när när  jag förlorade hade slängt med tryckaren/kontrollen, smällt i bordet, hoppat i golvet och tillsist stormade ut ur rummet förbjöd mig för att spela Tv-spel när det inkluderar att slåss " man mot man". SÅ jag var ganska så nöjd! Fick verkligen kämpa för att hålla inne alla känslorna jag hade när jag förlorade men tyckte det gick bra allafall, ett mindre utbrott bara.
Tack kära vänner för kvällen!


Nä nu ska jag ta mitt bittra röv till sängen sova för att orka med praktiken i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0