Så jävla tacklöst,

Blir lite illa men blogg nu, men har haft mer än fullt upp senaste dagarna.
Idag har jag vart med Rebecca större delen av dagen.
I morse när jag vaknade mådde jag förmodligen bättre än va de flesta gjorde eftersom jag skippade att drälla på stan igår., skönt! Var hos Roberto och kollade på film, minns ej vad den hette men bra var den. Men när jag vaknar inser jag att jag inte kan hitta mobile "bara jag inte glömde den hos Robert" var min första tanke men efter närmare 1 timmas arbete börjar jag ge upp. Kna ju inte få tag på robert heller eftersom hans nummer ligger i mobilen. " fuck inte en tredje mobil"
Sen slog det mitt ljushuvud " AH! bilen" KOllade i bilen och ja visst där låg den fula pärlan. Tog fram den oh upptäckte en del missade sms och samtal och där bland från Becki. Skicka sms till henne och 1,5 timma senare så satt vi på WY och käkade lunch. Trevlans!
Efter lunchen vart det en tripp på stan innan vi åkte förbi Tuna där jag frågade efter mina skor... igen. Har nämligen hittat de perfekta student skorna men de behövde finslipas lite så är inne på fix och skulle komma tillbaka snart. Men det var förseningar så fick inte med mig mina älsklingar hem denna gång heller.
Efter det så åkte vi hem till Rebecca kolla film och snackade skit. skönt!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Sen får vi se vad som händer ikväll.. spännande.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fillis kolla min nya hårfärg nu på bloggen, syns inte så mycket så:)

2010-04-09 @ 21:35:09
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0