tycker inte att det är kul hade nog gjort det om det var någon annan i fråga,

Kan inte släppa det men fyfan vad jag är sugen på att åka moppe. Skojar.... inte!
Det är ju så kul och det åter upplivar massa galna hulligan minnen från när man var fjortis. Man gjorde så mycket saker och man åkte runt så mycket med moppen. Fyfan va kul! Kanska ska försöka starta bettan som står ute i ferådet.
Blir så sugen när jag ser alla unga (hej jag heter filippa och jag är pensionär) åka runt, börjar fudera på vart de är påväg. Och om det är helg undrar man om de är på G för att inhandla smuggel för en gallen karate fylla som ska hållas på en bänk i någon park eller knark lasses källare eller i någon fächig villa där päronen var blåögda någ att lämna ungen själv.
Vill vara ung, dum och fjortis igen. Hade så mycket roligare då. Mindre bekymmer mindre ansvar mindre saker att bry sig om och att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0