dont let me down just let me go,

Ja temat på studentkryssningen är beachtema. Frågan blir vad i helvete ska man ha på sig. Inte alls nöjd  med det temat. Bara en anledning till alla flickor att klä sig utmanande och en anledning till alla killar att skaffa sig kamera och väldig slippriga fingrar.
Så vad kan man ha på sig ?
Ja bikini? kortbyxor? Visst ska man klä sig som man gör på stranden? Men känns lite si så där ändå. Visserligen har jag en bikini som jag inte använt som jag skulle vilja använda men känns ändå lite si så där måste jag säga.
Tåls att fundera på. Men ska nog bli kul ändå, just nu känner jag mig inte alls taggad för studentkryssningen men det kommer väl. För några veckor sen var jag jätte taggad nu.. inte speciellt. Vet inte varför inte sugen på någonting alls nu.. men det kommer väl det med.
Aja fick hem min balklänning igår.. förrgår kanske det var. Fick o fick hämta hem den ska man nog säga. Jag var ju lite nervös när jag skulle prova den. Det var nämligen så att när jag köpte den så satt den perfekt. Så ett kilo till på min feta kropp och den kommer icke fungera. Resultat hemlighetsstämplat. haha nej Men dragkedjan gick att stänga, back on track.
I morgon är det skola, ångest? JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0