olala,

Vet att jag nyss sa att jag inte orkar blogga men måste prata om detta. De har ju visat på aftonbladet.se att ny träning kan vara att "strippa" sig i form men  det heter Polefitness och det är jag ändå gasnka så sugen på att porova låter som en kul grej. Det är ju stört tufft vad man kan göra på en vanlig stång.. Tycker det värkar jätte kul. Förmodligen de som alltid kommer tycka att det är snuskigt på någevis men jag själv tycker inte det... inte längre allafall. Har kolalt runt lite på Internet och så och hoppas att det finns i Eskilstuna eller kommer till Eskilstuna, skulle LÄTT vilja prova!!!!

Kolla in dessa

Hur man gör det?


Fattta vilken träning det måste vara  med "Bodywave" (synd att hon inte är så duktig)


Lite för "strippigt" men kolla vad kvinnan KAN GÖRA !!! GALET


Gillart, kasnke ska skaffa mig en pinne här på övervåningen? Skulle allafall se grym ut på den * blick blink
.
.
Även  hollywodfruarna har provet på detta, kolla in det
HÄR!
Sofi Fahrman är ju inte en av de som missar någonting nytt, hon har också provet på träning i stil med polefitness

HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0