kuk...kul,

Jobbig dag eller egentligen inte men ändå på något vis, inte hänt så mycket var och åt min första vår glass idag. Slagsta glass med Pontus mycket skönt och gott men inte så bra för magen.
Men dagen har inte bara vart jobbig har vart mycket intressant, rolig och fått en sak bekräftat idag också inte alla dager är så varierande.
Världens diskunion idag i skolan, tråkigt nog la jag mig inte i den så mycket. Brukar gilla att säga min egna åsik och argumentera för det jag tycker och står för men idag/över lag när det gäller skolan så säger jag inte så mycket nu förtiden. Känns inte som om det är värt det. Jag hamnar inte i bättre position för det... Tråkigt men sant.
Kvällen tog jag en kaffe med Kim slutade med en film som vi icke kolla så mycket av och att stå och poppa popcorn. Roberto kom och kollade på filmen också mot slutet och Dennis han somnade i soffan.. kul kul!!

Missat några sådana här va? Tror det, jag vet inte kul att läsa eller ska jag skita i de? Hum.. lite roliga är de att skriva när man kan hitta på något bra, hehe!
- Det var kul idag, det var länge sedan våran klass hade någon form av sammanhållning och det var länge sen vi höll med varandra men i dag var vi eniga. Jag tror att det nog var första gången (jag) det kändes som om det var min klass. Det kändes ganska så Awesome.
- Haft ont i magen idag.. ojojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0