vill ha det då och inte nu,

Ja jag vet inte vad det är om det är vår solen som gett mig solsting eller om det bara är att nya trenden är att vara i förhållanden. Men känner mig så kärleksfull fast utan kärlek... fattar nån?
Det är som om min inre amor-fifi  har kommit fram nu. Man kollar på stan där ser man hur alla söta par går runt och ser allmänt glada ut. Samtidigt som jag blir glad så blir jag pissit sur. Vet inte vad det är med mig är så konstig. Men folk verkar gå in och ut i förhållanden hejvillt just nu, hänger knappt med själv vem som är tillsammans med vem och vilka som inte är liksom. NY grejen. men samtidigt det är så gulligt, Usch vad jags vammlar men inte konstigt med tanken på klockan och hur uselt jag har sovit senaste två veckorna.
Men förstår inte vad som har tagit åt mig, var inte alls så här förra våren, humm intressant? Haha! Får åka hem till Jocke snart och kolla lovefilm, när vi  kollar på film så ihop s¨å är det allt annat än rätt stämning. INgen fattar det där men... När svammlar för mycket.
Har mycket att tänka på och stora beslut att ta. Fast egentligen så är det redan bestämt frågan är bara när. Ju tidigare desto bättre, både för mig och för dig. Om jag gör det nu kommer det bli jobbigt nu gör jag det sen kommer det bli jobbigt då och ensamt. Känns som om det kommer vara lättare att ha det jobbigt på hemma plan. Men så är det väl med alltid, allt det bra måste ta slut.
NU ska jag sova somnar snart sittandes.
®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0