tomma ord,

Galet kan jag ju säga men vad som händer i Avesta stannar i Avesta.
Ja jag fick ett ryck igår efter middag och tänkte palla sitta hemma ikväll igen så jag tog bilen  och en Pontus och satte mig på vägen mot Avesta men körde lite fel så tog fett lång tid att åka dit, vilket sög. Men om jag kör blir det oftast fel.
Bilder.
Redo för bilkörning
Emma så söt,
Träffa Jessie,
folk,
Vissa fick i sig lite för mycket,
Så här ser man ut om man låter Pontus blanda ens drinkar,
DAGEN EFTER
Åkte till Donken för att få i oss någonting i magen
Pontus fick köra han var i bäst skick.
SOL
Emma springer in på donken, så ivrig
väl behövligt,
Pontus fick köra hela vägen hem,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0