can U feel the love tonight,

I livet kommer du nå framgångar och motgångar. 
Men ingen annan kan säga till dig vad som  är framgång. Det vet du bara själv. Det finns idial för framgång men det är ändå du i slutet som definierar för dig vad framgång är. 
För mig kommer min framgång vara när jag är lycklig. För mig är framgång att vara lycklig. Men kommer alltid ha mål i livet, hur gammal man är. Och förmodligen blir nog ingen riktigt nöjd.





Idag blir det jobb och jobb. Har några kunder som bokat in sig på mig så måste dit egentligen är jag INTE alls pepp, trött som ett djur och känner min inte helt okeej. Men efter som jag inte jobbar så många timmar så känns det inte så jobbigt ändå. 

Men någonting som känns jobbigt är att min fucking väska försvan i lördags och där i låg min nya ÄLSKADE kemera! FUCK! Detta halvår så har det gått åt, 3 mobilen, snodda, 1 mobil trasig, 2 kameror och körkort och bankomatkort. 
Livet är ju bara för helarious ibland´!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0