det är inte det som är det viktiga,

Läste på aftonbladet att det skulle nu komma en porrfilm i 3D... kanske att gå lite långt. Känns onödigt och överdrivet men för er porrfantaster så blir det väl kul... Hehe! 

Idag var jag och Alexandra på en riktig lång promenad, hur skönt som hälst men kändes jobbigare idag än förra gången vi var ute och gick. Men jag är sjukt trött så det har väl med det och göra antar jag. 

Sen har det inte hänt så mycket mer idag, har vart så sjukt trött så har mest  degat. Städa lite och rensade på över våningen inte för att det syns så jätte mycket men. Följde med mor min till affären och handlade bra för att vi ska få hem det jag önskar...
Imorgon drar mor min till Italien och jag kunde inte vara mer avensjuk, vill också dit. Fick inte hänga med förra året (jobbade) och fick inte följa med i år heller när de var där tidigare under sommaren .... stackars mig men får hoppas att hon köper mig nå fint när hon är där allafall.

Nu ska jag kolla vänner, hittat en ny sida där man kan kolla massa serier bla vänner så känner mig lycklig igen nu när jag kan kolla på vänner igen inte kunnat gjort det på ett bra tag nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0