det är inte okej,

Ja, hann blogga ett inlägg allafall innan jag sticker. KOm nyligen hem från Kim  vart där och klippt den lilla jäkeln. Mycket stilig blev han. 
Nu sitter jag här och väntar på Andras som kommer för att hämta mig så sen bär det iväg till Stockholm. Det blir grönalund och sen utgång, so excited, Ska bli sjukt kul. Men troligen kommer jag inte kunna åka så mycket pga av min nacke. Den är inte helt frisk och läkaren hade uppmanat mig att hålla mig i skinnet i ca 2 månader till. 
Jag har stressat som en galning för att jag skulle hinna men nu visar det sig att det inte är jag som är seg. Men nu kommer han allafall så ska gå ner till vägen. PUSS på alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0