Jag ser det positiva, vad gör du? ,

Så över lycklig nu min ÄLSKADE väska som jag i fyllans vider tappade bort/ blev snodd eller vad som hände ligger i tryggt förvar på Nybron. Förhoppningsvis är allt kvar i den.  Så ska sätta mig i min pärla och åka och hämta de.
excited
Sen blir det en sväng förbi Sammes lägenhet och kolla in den.

Även så har min jacka som jag beställde kommit, lägger upp en bild på den senare om kameran ligger kvar i väskan dvs!
excited
Sen ska jag även tillägga att jag ska palla ner med mitt feta fega arsle till Jens på torsdag och där ska han få sätta nålen i mig. Kommer förmodligen dö på kuppen men det är det väl värt?
Det är ju det att jag är så rädd för nålar och tidigare gånger när jag tagit spruta så har jag svimmat eller börjat böla som värdens känsligaste treåring... Hur ska det här gå? Håller ni tummarna för mig?, tack!
excited
Fick min första lön idag men eftersom jag inte jobbar mycket eller har jobbat så länge så var det inga enorma summor men kul som fan och känna att plånboken går plus och inte bara minus. Har ju mest gått back den här sommaren pga att jag spenderat fruktansvärt med pengar. Men jag känner att mina pengar jag spenderat inte alls har vart slöseri utan allt har vart på skit bra saker och händelser! Och förhoppningsvis kommer min höst fortsätta vara händelserik och lärorik. Men det sak det bli, det ska jag nog se till. Thihi!
excited

Nä, nu ska jag åka hörs senare darlings!
Puss på alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0