jag vill inte se framåt, jag mår ju så bra nu där jag är,

Sitter och funderar på mitt liv, hur det utvecklats. Jag började fundera på det när jag kollade igenom gamla bilder,kan känna ett sår i hjärtat när jag tänker på de personer som gått förlorade, kanske jag ibland borde sänka garden och min stolthet... men om jag gjort det hade de lett mig till alla de underbara jag har nu?
Men samtidigt känner jag mig stark som person och känner mig framför allt mycket mognare nu än vad jag gjorde för ett år sen eller ett hal år sen eller bara några månader tillbaka. Tänk att man kan mogna så fort ändå. 

Apropå inget speciellt då, 
Helgen var helt perfekt måste jag säga, fredagen jobbade jag cirkus hela dagen men mot kvällen vart det några välförtjänta glas på Håpes med underbart goa människor. Efter håpes så vart många timmar med skit snack och mys. Men tack vara min kära bil så vart det inte många sovtimmar. Gjorde dock inte så mycket blev en pizza och senaste saw filmen sjukt bra (älskar filmerna). 

Lördagen blev ganska sent förfest för mig råkade somna så skulle man hem äta, byta om och fixa sig. Men vart allafall förkrök hos person, några öl där innan vi rulla in till stan där vi gick in på nybron. 
Den kvällen, ja det kändes som om jag var i mig egna värld hela kvällen. Var med allt och inget typ sprang runt där inne utan specifik... kebab efter där jag möter min käresta, härja ett tag sen hem.

Idag har jag inget gjort ett skit! Jag har bara degat skönt som fan och på kvällen tog jag mig en fet promenad, en riktig lång promenad. Det vart så fruktansvärt skönt och avkopplande. Bästa som finns att komma ifrån allt in i skogen ett tag!
Nu ska jag dusch upp tidigt imorogn, PUSS!

Jag och Alaa börjar jobba ihopp till hösten som det ser ut nu!
Kommer bli grymt, grymt kul! Fu U rest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0