tankarna går i tusen,

Slutar om exakt 15 min nu, ska bli sjukt skönt och få komma hem och byta om, ta en snabb dusch och säga hej till släcktningarna som jag har hos mig nu. Sen ska jag iväg igen. Dagen har vart lång men har gjort mycket så tiden har rullat på ändå. Men måste säga att jag är sviken av sofia och miss wistrand som lovade mig igår när jag pratade med dem i telefon. Men icke de hade viktigare personer än mig att träffa.... haha nej då.

Nydligen så kom det in en familj med de sötaste tjejerna, kan ha vart typ 5år och 8år .... de var så söta den ena skulle klippa sig och de står krokodilltårarna bara ran ner för kinderna under hela klippningen.. stacks liten. Men de var så söta kunde inte sluta kolla på dem.  Trippade runt här på salongen med sommarklänningar, ena lite låckigt hår medans den andra hade långt rakt brunt hår.
De fick varsin balong innan de gick och en lite klubba, de såg helt överlyckliga. Speciellt när den lilla tjejen som klippte sig, när hennes tårar torkat, SÖTA!
Varför jag berättade de här, vet inte.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0