underbar,

Sitter på jobbet nu och dör i värmen, typ smälter bort!
Tog på mig för mycket kläder imorse och nu får jag känna det. Alaa och jag tog en morgon kaffe imorse innan hon och jag började jobba MYS!
Vad händer ikväll då? Humm.. vet inte men vädret gör mig sjukt pepp på både de ena och det andra. Har några små ider om hur jag ska uttnyttja den här helgen.

Just nu vill jag BARA HEM! ligga i solen, vet att huset står tomt eftersom pappa och mamma är på golf tävling (bror räknas inte eftersom han ligger o sover till 5) Hade vart så skönt att ha en lite fifi dag på baksidan, sola fixa naglarna, snacka i tellen och fundera. Men icke slite ska man göra...

Men nu ska jag snart ta mig en väl förtjänt rökpaus, haft mycket mycket att göra idag. Väntar bara på att Matilda grötnos ska ringa mig.

Semester? MÅSTE iväg!







Söta va?

Lunchen spenderade jag med Rickard, han käkade jag kollade på! HIhi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0