minns känslan när jag skulle möta dig exklusivt, jag minns att jag kunde höra mitt hjärta slå,

Trött som ett djur och har vart det hela veckan och detta beror inte på äventyr, utan förlorad sömn i helgen pga olika anledningar och nu försöker jag sova ikapp men går inte så bra... Vet inte varför jag inte kan sova. NU ska jag försöka sova igen.. men va tvungen *blink

Underbara människor!


Imorgon blir det stan med Rebecca, har en del ärenden att uträtta bland annat att hämta ut min ÄLSKADE försäkrings pengar som jag fick ut när jag hade min  lilla "Olycka" 5200, Plingar fint i kassan, räcker gott och väl till en resa, och då har jag kunnat levt som en kung under sommaren, utan att jobbat allt för mycket!  Men nu är det dags att växa upp, gjort det jag sa att jag skulle, chillat en hel jävla sommar efter studenten! Nu börjar det!

Nej, nu måste jag sluta kan börja svamla en massor annars.  Puss på alla där ute

Kommentarer
Postat av: Alaa

Älskar dig fille. Du är en underbar vän!!

2010-08-15 @ 01:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0