framtiden kommer en dag att stå bakom dig,

Tänkte att jag skulle berätta om min helg lite granna nu innan jag gör mig i ordning för att åka ner till stan.

I fredags fyllde Hanna långa 20 år. Så det var ju självklart någonting att fira. 
Eftersom jag jobbade och lovat far min att vi skulle äta middag med han så hann jag inte med present öppnandet och sången för Hanna men det är väl tanken som räknas att jag skyndade mig dit. Jag kom dit runt 22 tiden och efter det vart det en lång kväll med alkohol och sköna människor. Det var super mys!




Födelsedags barnet,
seriös kille,





Lördagen, tjatat och tjatat har jag gjort om att jag vill käka kräftor och nu äntligen fick jag som jag ville Andras drog i gång en kräftskiva hos sig med massa mysigt folk. Satt i salen, dukade upp med långbord och de som inte käkade kräftor drog igång grillen. MYS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0