bra, dåligt?

Alla tvingade in mig på Tuna (mitt andra hem?) Men gud vad jag älskar att handla det är så kul, blir så glad av det. 

Älskar lukten av pengar som spenderas!

har jobbat och slitit idag men det har gott bra och var ganska kul. Går dagen var jätte rolig på jobbet. Alaas kompis Dani kom in och han ä så skööön, han är så rolig. Han berättade om sin två månader långa semester och jag berättade lite om de som hänt hemma lite mindre exalterade än han dock.

Min kamera är på vift för ögonblicket och det irriterar mig, det bli så när man städar. fyfan! Har mer koll när jag har det stökigt. Men den dyker upp så småning om men ändå liksom.
Inte skrivt idag PGA att jag sov hos alex i natt. Hade SKIT KUL!!

Klockan 02,09 så bestämde vi oss för att göra pannkakor. SÅ JÄVLA gott. Men äggen hade vi inte så många av så vi improviserade. Efter det så låg vi i sängen och kollade fjuortisbilder på oss i ett par timmar. 
OFYFAN vilka minnen ÄLSKADE min fjortis tid. UNDERBART!!

Men nu ska jag duscha!

PUSS!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0