det finns stunder då vi behöver en vän och stunder då vi behöver en främling,



Två vintrar sedan togs denna bild. När jag ser till baka på bilden är det inte mycket av den personen jag känner igen i mig själv idag. Under de tre år jag gick i gymnasiet och de nära halvår jag vart en "arbetslös" Eskilstunabo så har jag lärt mig sååå mycket, växt och framför allt mognat.
Jag har lärt mig lite mer om livet, jag har lärt mig mer om rätt och fel, jag har lärt mig vad som är värt att värdera.
Jag har växt så mycket både på insidan, på längden och på brädden (haha) och inte allt till det bättre kanske men min insida har kommit ett par steg närmare att vara en vuxen människa med ansvar. 
Jag har lärt mig en hel del om rätt och fel, vilka/vad jag värderar vad jag vill och vad jag behöver!!

På många sätt är jag så glad att jag är den jag är och den jag blivit blir jag allt mer och mer nöjd med. 




Dagen har vart god mot mig må jag säga. Jobbat mycket, hade super kul även de strö timmarna som vart mitt på dagen där så var avslutet guld. 

Träna imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!
Vill varna alla tjejer där ute när vintern är över, när sommaren kommer och bikinisäsongen är igång håll hårt i killarna för fy fan vad snygg jag ska bli nu när jag tränar. Ni kommer dö. Hihi!


Sen blir det jobba, sen blir det lite kvalitetstid med Alaa! Mitt älskade hjärta! Fika, äta sig lite och mysa inne i värmen på fiket snacka skit, be varandra om åsikter och goa råd. 



Alaa för mig är en av de finaste mänskorna jag har i mitt liv (som finns) och har bevisat för mig vilken fin person hon är och vilken bra medmänniska hon är. Ställer upp och lyssnar pratar och bara finns, med ett glatt sjungande skratt och leende eller en medlidande min och en tröstande kram. 
Skulle inte kunna tänka mig en dag utan Alaa efter jag fått lära känna henne. 
Vi är så lika men ändå så OLIKA




Kommentarer
Postat av: Alaa

Älskar dej gumman! Du är den bästa man kan ha, du är min vän, min bästa vän, finns alltid för dej så som du finns för mig. Det går inte o beskriva hur mycket jag tycker om dej och hur mycket du betyder för mej, o det går inte heller att beskriva hur fin människa du är..

http://www.youtube.com/watch?v=39UmBPz-Pts

2010-12-08 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0