det räcket för nu,

Nu ska ni få höra, i förr går natt. 

Jag kom hem från salongen vid sju tiden, lagade mig lite krubb, la mig på soffan kollade granfejden men innan det var slut hade jag slocknat, klockan stod då på halv nio. när mina vackra ögon tittade fram igen då stod klockan för att vara exakt 12,56.


Jag hade sovit på soffan hela natten och halva dagen, det är lite mer än 16h! ( detta förklarar min frånvaro här)
Galet. Men min söta rara pappa hade gått upp på rummet och hämtat mitt täcke så jag inte skulle frysa.
Älskar min pappa ibland är han ju bara för söt!

Nu är det dags för en stor kopp kaffe och en rejäl frukost för sen bär det av till gymmet två timmar på gym sen dusch och sen stan och lunch med mitt hjärta! ( om hon nu kan minnas det)


Med tanke på att de är fredag så vet jag inte om det kommer dyka upp några mer inlägg idag men kolla in vem vet, kanske blir lite nörd  ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0