.,

20år är de någonting att fira?

Jag vet inte om det är så för mig längre.

Jag har länge känt att jag ska ha en FET fest för mig när jag fyller 20 men när tankarna går så vet jag inte längre. 
Jag och min mor kollar nu resor inför min 20års dag och det ser ut som om det blir jag och mamma, på en VARM strand, sol, drink i handen och en massa HETA killar att kolla på. Det lockar mer nu.

Ska jag ha fest, för vem? mig?

Hur många skulle komma för att fira mig och hur många skulle komma för att " DET ÄR FEEEEST, NU KÄR VI"?
Ska jag dra till med kalas där mer än 50% är personer som faktiskt inte bryr sig, 30% som lossas bry sig, 10% det rör i ryggen en gnutta och 10-5% som faktiskt bryr sig, som faktiskt är där för att fira mig?

Jag ska aldrig säga aldrig, skulle vara riktigt skoj också, om jag fick välja, dra ihop Eskilstunas skönaste människor ( ur min synvinkel) och sätta till med kalas. 
kanske med lite party hattar, glatt humör och drinkar. Ja det skulle vara kul men .....
Ja ordet men dyker upp i två sammanhang i det här; 

Ja, det skulle vara ruggit kul att få fira mig ordentligt men...
Nä jag skiter i det finns ingen bra anledning att fira mig så men...




Men får se, kanske skiter i allt eller så kör jag på båda två?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Res !

2010-12-27 @ 15:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0