ha en jävla åsikt,

Satt och googlade runt kom in på en blogg där den hade skrivit om en pride festival.
Jag bryr mig inte ett skit om man gillar män, kvinnor eller skiter i vilket men en sak jag inte förstår är detta;




varför, VARFÖR måste det vara så naket?

De bögar, lesbiska och bisexuella jag mött inte fan springer de runt halv nakna!
Vad är det som är poängen?
Så när de går en manifestation som denna, så känns det mer som att de vill protestera så att man ska få blotta sig hej vilt istället. Eller att det ska vara OK att springa på stan naken/halv naken?

Jag tycker det känns mer som ett gäng nuddister med färg glada flaggor springer runt på gatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0