sweet,

HAHAHHAHAHAH JAG DÖR FÖR BILDEN!

Haha denna bild asså, fy fan vad ful jag är!




Jag har lovat Rebecca dessa bilder. 



Har börjat använda denna, det är en olja man har i håret, den ger tjockare hår och förbättra "växningen". Och jag tycker den fungerar!!! Kostar inte mer än 50kr. SUPER 

Användning; Jag använder den varje gång jag ska tvätta håret. 
Man lägger i den i botten, håret ska vara torrt. Se till att få den över hela huvudet ( men var försiktig när du heller det kommer MYCKET)     Låt det sitta i en timma innan du sedan tvättar som vanligt. Jag brukar även blöta ner topparna medans oljan är i med lite ljummet vatten och kör i en inpackning. Den kan vara lite bökig att få ut men efteråt så är hårtet som innan. Det tar drygt 1-2 månader innan resultat syns. 






Så här ser själva flaskan och oljan ut. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag. Måste. Ha <3

2010-12-08 @ 22:38:15
URL: http://marebecca.blogg.se/
Postat av: tildii

flottty hair hahahah<3

2010-12-09 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0