SKÄMT,

Så jävla trött på B,C,D- kändisar.

Jag har fått problemas med att sova och hur sysselsätter lilla fifi sig då?
Jo genom att googla runt kolla in olika realety shower och andra TROLIGT dåliga shower som visslar runt på internrett. Och jag har hittat lite smått och gott, lite gott och blandat 

Där smått just är det smått.  

Jag menar hur svårt är det att bli B kändis? Egentligen TÄNK!

  • hoppa in i något B program som tex paradise hotell, ung & bortskämd, robinsson, program ledare där du "råkar" säga någonting dumt , U fucking name it,

    Carolinna Gynning, ( böcker, blogg, konst, programledare osv är vad hon kommit fram till efter ett skit program)
    Linda Rosing, samma skit där 
    Hugo Rosas, känd från Lindas program och nu med blogg och lite mer skit
    katrin zytomierska, hettsat  i tv och på Blogg nu har hon eget företag och syns ofta i olika rutor ( MEN hon står för de hon säger)
    Jackie ferm, känd genom paradis hotell och en buse till far, sitter på blogg och vart med i andra program. ( vet inte hur det går för henne nu dock)

    OCH det allra senatse B- kändisarna, Nemo, jockiboy, Vanita
    - De är nog några av de mer kända.. tror jag?

  • Du startar upp en blogg, med ett enkel och drygt namn ,( mitt skulle givet vara om jag fick välja FIFI DIVA.För skojs skull,funkade ju för blondinbella, egoinan eller vad fans moster alla heter) Lägger in lite provviserade bilder, mycket på dig själv där du poserar med de kläder du har på dig och putar med läpparna och viker på knäna, drar in magen och klagar på hu fet du är eller hur jävla snygg och bra stil du har. BOOOM!!! 14isarna, nyfikna,lätt provviserade och uttråkade tittar in. 

    Där efter ska du provviserar med tex överdriv ALLT du gör, köper, tycker, tänker. Ja för de är ju vad var och varannan bloggare gör. De erkänner det gladligen och de som inte gör det gör tappra försök att dölja det men det genomskådas ju av vilken jävla dum sönder blonderad, över smikad 14-is som helst MEN ändå så är det kul att läsa?

  • Där kan man ju dra några, som nämnda Blondinbella, sitter nu på tidningsomslag, andra oslag, OSV
    Tyra, egna smycken som hon säljer, går " enligt ryktena" BRA
    Kenza, vette fan vad hon pysslar mä men med egna kläder skor....

    ( inte är det bara de de tjänar för bloggens läsare med)




  • Du kanske provviserar på YT och hoppas att så många som möjligt ska se det och sedan fixar fixar dig en blogg och med lite tur ett program. KANSKE det började som en kul grej, en en gångs grej men när du genast ser att detta kanske man kan tjäna på då går du till över drift. 
    TEX





Vet inte om man ska kalla det tur eller otur men Eva Nazemson eller " Kräk Eva"  som hon blev känd för sitter nu med en egen show (USEL. en på tvingad personlighet och ingen sammanhållning genom "showen" ) Men hade där emot turen som jag måste erkänna också kom så lång att hon hamnade med i tyra bakns show i USA för den lilla spyan.






Ja han presenterade sig väldig fint där så ag tror inte jag gör någon större presentation. Men nu är han mer känd från Ung & bortskämd. Ett program som jag själv tycker är underhållande men efter att läst runt på internrett får mig att tveka. Det skriv att det är fejk, att både föräldrar och de inga har bara gjort det på lossas. Vem vet vad som är sant men för ett mindre kändisskap eller för att de faktiskt är så ... finner inte ord för rätt ord för de blåsta fiskarna som va med ?
Men den personen som han isar här är som han själv säger " på lossas" och inte hans sanna jag. Frågan är bara, varför?
(men måste säga att han ändå verkar vara en jäklas kul kille " den riktiga" kan inte låta bli att små gilla han)




Agina, en av det som jag mer kan " acceptera" för de hon gjorde på internett. Hon skäms inte att fula sig kul kul. Men tycker att det nu har gott till en mindre över drift. Hennes show, har inte kollat det och det har ju sina grunder tycker det är lite väl... kanske tog det lie för långt. 



Inte ska de klaga tjänar bra på att skriva skit och får en massa massa skit gratis hem skickat som de inte heller vill ha. De provviserar unga till så mycket skit, sätter idealet för hur man borde ha det, se ut och klä sig. 

Men jag är så jävla trött på att höra om det men nu kommer det " läs inte skiten" " bry dig inte" osv  Jaja ja  men kan inte låta bli ibland bara så jag får ut skiten här. 

så klart med det.

Kanske om jag blev B- kändis, gjorde en blogg och började provvisera skulle den så ut typ så här:
(haha vilket sämst inlägg om man inte brukar sitta och kolla runt men skit samma )









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0