tiden,

Min kompis är sugen på att införskaffa sig en bästa vän (hund) så har hjälpt till lite med att ta reda på skit om  hund, vad de kostar, vad som krävs osv. 
Ofy vad de är mer än räknat om det krävs, beroende på vilken hund du ska ha så kostar de där efter, sen är de saker som,
mat olika mycket beroende på hur stor hunden är, om den behöver något special, + godis
Lexsaker, kläder kanske
Försäkring
veterinären
sovplats
koppel
OSV

Men inte minst TID och ENERGI, framför allt i början med en valp.
Det ska promeneras, det ska läras sitt,ligg rumsrenhet osv

Jag skulle absolut vilja ha mig en liten krake men de får bli i framtiden när jag har jobb som den kan följa med till eller en partner/ väan/ familj som kan hjälpa ... Ja och så som de ser ut nu så är det lång tid till de kommer hända.

Kommentarer
Postat av: Louismarlin

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 10:19:14
URL: http://louismarlin.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0