för snart är det jag som är kuuuung,

Hej o hå!

Går dagen, ja vad ska man säga om mitt nya namn på FB?
Om det var för att såra eller om det var ett jävla skämt fattar jag inte? Tyckte bara att allt var så sjukt patetiskt, jag minns när blabla loggade in på blablas ****** när jag gick i sjuan och ändrade massor och att jag då tyckte att det var drygt coh omoget. Frågan är vad ska man då tycka nu 5år senare. Kunnde inte mer än skratta åt det.
"den som klämdet han nämde, den som sa de han kan va de"


Idag blir det myss mys, Sara kom till mig efter skolan vi satt och drack kaffe och diskuterade den kommande våren och vad vi såg framemot coh vad vi såg mindre fram emot och det största ämnet var studenten. Och de föregåeende sommararna, kan inte fatta att jag aldrig mer kommer ha sommaravslutbing eller ett sommarelov känns helt sjukt när man tänker så, sammtidigt fruktansvärt skönt. Det är nu det börjar!
Ikväll blir det kinamat med mina odlarbrudar, susie har nu flyttat och där med ska jag och alexandra komma tid. Ska öta mat och prata minen och kolla film hela kvälle.
Det är någonting speciellt med oss tre vi har alltid vart vänner man samtidgt så omgås alla tre med helt olika kretsar, ingen har samma. Men när vi träffas kan vi alltid prata om om de vi umgås med osv. Känns sit tråkigt att Suss inte bor kvar, en mindre att träffa om kvällarna.

Jag minns sommarnätterna som vi möttes vid "svängen" (en vägsväng som ligger halv vägs mellan husen) satte oss på gaten som fortfarande var ljummen från dagens sol coh vi satt där i timmar och bara pratade och pratade och inte förens postbilen kom och höll på att köra på oss gick vi hem. KOmmer aldrig kuna göra det igen med suss. its a end off era!

Nu är den sentimentala stunden slut och jags ak byta om till någonting mer bekvämligt coh köra ner för att plocka upp maten och brudarna.



2005,

2007,


Puss på er där ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0