havet är en tuff älskare,

idag var det en sliten dag vaknade med huvudvärk till max men söta sara kom och väckte mig och berättade att hon hade gjort kaffe. Men sammtidigt som hon väckte mig så drömde jag den sjukaste drömmen. Önskade att jag hade drömt klart.
Förögonblicket har jag INGEN mobil, båda borta, på ett vis skönt på annat PANIK!
Slipper folk för ett tag men samtiidigt INGA nummer och kan inte få tag på folket.

Sitter hos jocke nu och äter coccosbollar och dricker kaffe mycket mys!
Ska inte bli allt för sen ikväll, i morgon ska jag försöka hitta mig en fucking balklänning. PALLA

Ska tacka brudarna förgårdagen, den lilla tiden vi var tillsammans var rolig! Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0