Känner inte samma behov,

Ja, bloggen har man ju inte uppdaterat på ett bra tag nu mend et är för att jag vart utomland och när jag väl kom hem har jag haft bättre saker för mig.

Har tänkt att jag ska lägga upp bilder från semestern senare men det beror på om min dator där hemma vill fungera...

Sitter i skolan just nu efter extremt flummig dag vi har bara degat. Ibland är vi bara så jävla omogna och töntiga men jag tycker det är lite kul. Man måste få vara omogen ibland. Nu sitter Matilda, Johanna och Olivia och pluggar men jag själv ORKAR inte bara. Ska snart gå in tilld e och störa dom lite.
Ja nu ska jag avsluta det här meningslösa inlägget

PS Grattis Andras, nu så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0