När katten är borta dansar råttorna på bordet,

Frisör nu, är så jävla opepp! Vill bara hem och läggamig i sängen igen och typ dö eller ta en fika med Sara på WY och prata om de föregågna dagarna och veckorna. USCH skoltröttis!
Helgen ser ovis ut, sugen på att dra till med en karatefylla på lördag om inte så vill jag ligga i Saras stuga och äta glass och kolla på film eller kanske en skräckfilm hos jocke...

Det var för ett tag sen som jag fick ett "råd" av en person. Jag tog det då med en nypa salt och la det i inte ens en tanke i bakuvudet. Men nu vet jag innebörden av det och kommer följa det. 

Nu orkar jag inte sitta här längre ska snart lyssna på någon gubbe sen ska vi klippa skägg, vist ska det bli lite kul men någon som vill byta, slutar halv sex?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0