släpp ingen in,

Hemma nu, sitter och degar och panikar mig. Dagen var seg seg seg. Kom en gubba till skolan som var från facket (ni hör ju hur kul det låter redan nu) han skulle prata om massa skit hur det är, egetföretag anställning osv. Jag svär på gud jag höll på att somna!! Men efter ett tag tog vi en paus så passa på att ta en rök och springa till kafet och köpa mig en kaffe och en shokladboll, efter rasten vartd et lite roligare dock, en vild diskution flög upp och gubben såg så rolig ut. Blev inte så mycke kvar av lektionen så fick lite lite tidigare typ.

I morgon är det praktik, ska gå lite tidigare ska nämligen på modevisning typ och styla några som ska gå på den, ska till travbannan och ska även bjudas på mat, så jag tack till det!

Nu ska jag snart äta sen ska jag nog åka och kolla film med en vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0