tänk att en komplimang från en främlig kan värma så mycket,


Nu är jag så sjukt tött på vintern att jag snart dör, det blir  ju bara mer och mer snö!
VILL HA SOMMAR!

Satt modell idag, som jag nämde tidigare coh det var så sjukt jävla kul!! Blev sminkad fick håret fixat och fick sjukt snygga kläder! Hur kul som helst verkligen. Kläderna var så snygga att jag funderar på att köpa mig dem skorna slog jag till på efter jag provat dom. Yttligare ett par ÄLSKADE till sammlingen. De var blå med rosetter på från bianco! KÄRLEK = SKOR!

Efter middagen spenderades på skolan och fotta sen feter det vart det fika med Ali på WY, det var sjukt länge sen jag fikade så jag tyckte det var dags nu. I morgon är det frisör så be redy. Är hos jocke nu och ska  nu återvända till han och vara lite social!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0