jag vet inte,

I morgon är det alla hjärtans dag och det ska ju så klart fira.
Jag har blivit ut bjuden på date med en super söt kille som jag kollat in ett bra tag och nu äntligen ska vi ses och just på alla hjärtans dag hur bra är inte det liksom?
Det ska bli så kul han kommer och hämtar mig med bilen runt sju sen ska vi ut och äta, senare blir det bio ska kolla in den nya alla hjärtans dag fimen som kommit ut, sen så ska vi...
Ska bli så jävla kul, mysigt så det pirrar i magen, nej jag driver bara, låter det som jag eller?

Jag ska nämligen ta på mig mina bjukisbyxor, se allmänt degig och förjävlig, ta på mig min stora tjocka jacka, det som dock var sant är att jag ska på bio och jags ak se den nya alla hjärtansdag filmen. Tänker köpa mig  en stor popcorn och sätt mig högt upp, sätta mig i en säckig ställning och folk ska bara kuna titta på mig och se hur den kärleksfulla stämningen sjunker. Sen när filmen har börjat ska jag sitta och kaste popcorn på alla kärlekspar som gullar.   Det sak bli riktigt skojit!

Har vart så bitter den här veckan och alla skyltar om alla hjärtans dag gjorde mitt humör bara sämre och SÄMRE, så tänker ta ut min ilska på alla lyckliga par, usch vilken usel människa jag är ibland men fuck that!


Kul helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0