Saknar dig,

ja gårdagen vart chill,  var på praktiken. Det var chill lite halv stressigt efter praktiken åkte jag hem  och åt middag.
Senare på kvällen kom Sara och hemtade mig så åkte vi och hyrde filmer och handlade gott! och sara förstörde mitt liv, hon visade mig hur man räknar kolhydrater!! Nu kommer jag inte kunna tänkte på någe annat. FYFAN

Väl hemm kollade vi på filmerna och en av de var en riktig rysare ochd en var så fruktansvärt äcklig! Jag trodde på gud att jag skulle dö ett tag, men det slutade lyckligt.
Hyrde även en komedi, en kärlekskomedi. slutade overkligt dvs lyckligt! Den var rolig ändå.
EFter allt filmtittande så kom vi igång och snackade
Vi satt en fredags kväll och pratade om döden i en knäpptyst stuga ute i skogen. Ja så kul!
EFter det satte vi igång vatten pipan och några avsnitt svensson svensson, sen la vi oss. Nu har jag suttit och ätit frukost och funderar på att dra till Tuna park en snabbis!

Ikväll blir det allada di fiesta! Ska på Olarys, har inte vart där sen innan julavslutningen så kan bli kul. Inte för det brukar vara det men men. NU ska jag chilla
puss på alla!



En vimmel bild sen vi var dfär sist, som varken jag eller sara minns togs. FYFAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0