det slog mig idag hur sjukt lång tid det är kvar,

Satt nyss och skrev ett inlägg som grundade sig på allt jag funderat över i dag men jag valde att radera skiten.
Idag har jag funderat mycke över mitt liv, vem jag är och hur det kommmer sig att jag är som jag är. På de människor jag umgås med och de som jag har umgåts med.
Men jag kännde att de inlägget blev allt för deppigt så skippade de.
Nu har jag bara degat i två dagar så nu känns det som att det är dags att höja ribban och göra någonting under lovet. Det ända som är bokat är onsdag, ska tyvärr ut. Inte alls pepp.
Så sjukt komiskt
Sara och jag satt och pratade om lovet och jag säger till henne
"kan vi inte dra till Nybron på onsdagen, folket lär ju dra till Harrys med tanke på att det är lov?"
- Jo, det kan vi väl.
" BRA! för jag bara pallar inte med allt folk vore kul om man kunde gå ut utan att evta vilka hälften somär ut är"
- Jo, det skulle det

Loggar in på FB dagen efter och ser att Nybron ska ha " feta festen" JIIPI, min plan är förstörd.
Menmen får göra det bästa av situationen då, det är ju det man gör till 50% av tiden!

Hade även planerat att åka till Romme över dagen för att öva mina snowbords skills innan jag åker iväg med Robert. MEn vädret verkade inte så  roligt. Ingen lust att åka skidor i 15- . Så där sprack det. ska till IKEA med robert i morgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0