Va fan är ditt problem?

Nu är lovet över och allt komemr återgå till det gammla vanliga. Det är komiskt hur det känns som om det hänt så sjukt mycke på det här lovet när jag sammtidigt knappt gjort ett pisss. Men jag har änå haft super kul, senaste dagarna har vart super kul, fredagen oväntat med den blev krogen och en riäl efter fest, sista shotten togs ca 8 på morgonen. Vaknade vid tre åkte hem.
På lördagen så var det ingen rolig som jag hade nummret i huvudet till som ville leka så fick ta saken i egna händer.Pallade mig ner tillstan, gick in på Olearys. Tänkte att ajgs kippar dricka men ångara mig senare ochd et vartt yttligare en rolig kväll där jag mötte en massa roliga människor.


Oh! Jag har u hittat mig klänning till balen!!!! Så lycklig

Det var i fredags möter upp mor på stan för att vi skulle gå och kolla (inte direkt första gången tror jag vart o kollat klänning 6-8 ggr) OCh när jags tår där och provar klänning efter klänning coh när jag går in på andra varvet så kommer kännslan av panik krypandes. Efter ett mindre uttbrot provar jag en klännings om jag tyckte inte såg så bra ut på galjen men när jag prova den UNDERBAR.Så nu är det äntligen fixat. kändes jätte bra och den panik som ligger över mig hade vi de laget börjat tunnas ut. Sen slog det mig när jag hörde sara o Östvik prata att jag måste ha väska och skor! Dör orkar inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0