Det är så jävla komiskt hur allt kommer fram tillsist, fyfan,

Hemma nu, praktik idag.
Kan säga att salongen ser GRYM ut efter renoveringen.
Dagen va chill, höll mest på och plockade från renoveringen och hade några kunder bara. Sara kom till praktiken vid 5 tiden och stannade på kaffe coh en snackstun sen skjusade hon hem mig. SKÖNT!
Ska snart äta sen blir det en chillkväll för i morgon ska det spåra, taggad!

Satt går natt och kunde inte sova, så vid 1-2tiden bestämmde jag mig för att leta upp mina gammla kalleanka tidningar. Tassade runt på vinden i10min kom ut med 4 tidningar och en hel hög med gammla skol grejer det vars å kul att läsa, fan vilken tönt jag var.
En gammal svenska läxa var att jag skulle berätta om mina bästa vänner, jag hade berättat om Sara, Rebecca och Amanda. Skratta så jaag grät läste upp skiten för Sara som inte heller kunde hålla sig. Fyfan va kul! Gick ju inte lättare att sova efetrsom det var så kul att läsa allt det gammla.


2005, hela ligan, Johanna, Alexandra Wistrand, Rebecca, Sofia o jag


2006,

2006, våran dag <3

2006, så Odlaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0