man måste välja,

Ja, jag berättade ju att jag skulle lämna in min mobil på lagning i dag men i stället så började jag fundera på att införskaffa en helt ny. Min mobil är ändå så jävla rutten och alla som har den säger ju de samma så. MEn den nya mobilen jag funderade på är inte råsa utan grå och tråkig. Så det är  typ de som hindrar mig, ska fudnera tills onsdag.

VD Körde hem mig i dag, det slutade med att han hakade med in kolla in lyan (haha nä) så tog vi en kaffe och satt och snackade skit det var jätte roligt och känndes nästan lite som det gjorde för 1,5 år sedan. Vi sa att vi skulle ta igen förlorad tid någondag. Hoppas det blir av bara.

Sitter nu på mitt rum efter en seg dag, våran lärare i samhällskunskap har inte fått tillbaka minnet än så vi har fortfarande en gubbe. Förstår bara inte hur ett RÄTVIST betyg ska sättas på oss som läser den kursen. Klart som fan att något betyg ska kunna sättas men..
Har vart grinig hela dagen, vet inte om det beror på sömnen i natt (att jag halvsov hela natten) eller att jag bara inte kan släppa tanken på vissa hur idioter vissa är, hur falska vissa är och hur jävla besviken jag blir?

Saksamma pratade med min Norrman igår (<3Länge sedan) Inte pratat med killen på 1år kanske men sköj var det. Han berättade att han skulle flytta till Oslo i sommar, vilket glädjer mig eftersom det ligger lite bättre till än vad han förögonblicket bostad gör. Kanske kan ta en tripp till han och checka in staden och får se hans face igen, vem vet?


Sitter och bläddrar igenom min MSN-lista och min FB-lista och det finns så mycke männsikor på dem, men knappt hälften av de pratar jag med.
Frågan är varför vi då ska ha dem?
Inte så att jag ska få ett psykbryt och ta bort vissa nej men bara funderar vissa kasnke man vill kolla in bilder och så men om du frågar dig själv hur många av dessa pratar jag med och hur många kollar jag bara bilder hos och hur många är bara med på listan?


Aja sak samma nu ska jag ut och röka är så röksugen att jag snart DÖR, har hållt mig för länge mitt humör är INTE på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0