du får mig att le,

Det har vart dåligt med bloggande på senare tid medger jag men detta beror på att  jag har haft det fullt upp under lovet. Tänkte att i morogn ska jag delge mig av mina bilder från lovet och nyåret. Min datopr är nu full så bilderna på kamrar blir kvar där ett tag för de får inte plats på datorn.

Första dagen i skolan var toppen NOT! Men hade inga andra förväntningar heller. Men självklart så var det super kul att möta mina änglar, Fifis änglar!  Kan ju garantera att det hördes att vi var tillbaka i skolan och inte setts så mcyket det var massa snack om vad som gjorts udner lovet och vad som hänt och självklart utbröt vårt fnitter under korta stunde hela dagen. skönt atts e de små brudarna IGEN!


Så sjukt trött på torsdagarnas replik
 "Om vi tar en kortare lunch idag så kan vi sluta tidigare, okej?"
Tror ni att vi har slutat tidigare när vi tagit kortare lunch..?
NEJ!

Men komentarer än så pallar jag inte nu, klockan är mycket ska upp tidigt inte för att jag har praktik men jag har lite annat att stå i, blink blink**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0